Sabtu, 28 Mei 2011

PESANAN

           
Apa Khabar Semua?
Hari Neh Ada Beberapa Pesanan Untuk Korang.
Jangan Lah Diambil Terlalu Serius , Tapi Jangan La
Dipandang Remeh Juga Yea.


Pop Up Dialog Tak Berguna,
Hanya Tahu Menyusahkan,
Tak Perlu Minta Tulis Nama,
Makin Buat Orang Tertekan.

         
Tak Perlu Lah Awak Nak Suruh Saya Tulis Nama La Whatever
Shyt Sebaek Saja Saya Buka Page Awak.Lebih Mantop Bila Ada
2-3 Pop Up Dialog , Memang Orang "Suka".

  
Captcha Tak Selalu Berfaedah,
Nak Komen Pun Naek Menyampah,
Kalo Asyik Refresh Tak Sudah.

  
Leceh Nye Nak Komen Kat Blog Awak.Bila Saya Tekan Send,Dia 
Refresh Semula Page Itu Sebab Awak Buat Captcha And Tak Buat
Pop Up.Tenet Saya Kat Umah Tak Laju Wak. 

                               
                              
Nama Pun Short Story,
Bagi La Saya Hayati,
Kalo Ada Widget Save Energy,
Bikin Saya Panas Hati.


Entah La Cukup La Dulu.
Saya Tahu Ramai Sangat Orang Buat Entry Pasal Neh.
Tapi , Sebab Saya Rasa Masih Ramai Jugak Yang Tak Praktik.
Saya Terpakasa Buat Jugak Pesanan Ini.....