Sabtu, 27 November 2010

kAu tAk kEnAl Aku...

kau tahu apa kau mahu
kau tahu apa goal kau
kau tahu apa kau mampu
kau tahu apa kau rela

kau tak tanya apa aku suka
kau tak tahu pun apa aku nak
kau tak kesah kalau aku kesah
kau anggap aku macam diorang

kau hidup bemotifkan dollar
kau mahu kereta berkuasa kuda
kau carik banglo berswimming pool
tapi setiap masa kau bersama kertas

kau agak tu cukup
kau fikir aku suka
kau rasa aku bahagia
kau ingat aku seronok

aku lebih suka nasi berlauk daripada chicken chop
aku lagi suka soto ayam daripada spaghetti
aku prefer teh ais daripada ice blended
aku nak roti boy daripada big apple

bahagia tak sama dengan duit
tapi tak ada duit tak sama dengan bahagia
sebab tu Islam selalu suruh moderate
berlebih lebih tu bukan pilihan

kau belum kenal aku kot.
tu pasal kau nak samakan aku dengan orang lain

ngek! >=(